Adó egy százalék

 Egy picit eltérek a tervtől(ahogy ez már lenni szokott)

Ilyenkor, év elején megtelnek a hirdetési felületek különböző egyesületek, alapítványok felkéréseivel, hogy hová is adjuk adónk teljes egész egy százalékát.

Mivel nem tudom, hogy a hirdetéseknél kapnak-e kedvezményt, merem remélni, hogy igen, ebbe a részébe nem kivánok belemenni.

De el szoktam olvasgatni később a köszönő hirdetéseket, hogy ki mennyit kapott, mire használja, stb.

Ez ugye újabb hirdetés.

Csak azért jegyzem meg, mert a leírt összegeknél, ha kiszámoljuk, mennyibe kerül a hirdetés kampány kedvezmény nélkül, akkor elvileg nem sok marad a hirdetések kifizetése után.

Vagyis aki jól jár az a hirdető felület, legyen újság bármi. Ismétlem, feltételezem, hogy kedvezményt kapnak.

És akkor kezdődik az éves versenyfutás a cégekért, támogatókért, akik ha jól látom, idén sem lesznek bőkezűek, hiszen nadrágszíj húzás van...

Én minden esetre elgondolkodnék egyéb bevételi lehetőségen, olyan forrás kialakításán, ami talán eltér a megszokott "mindent felülről várunk szemléleten", és amiből nem évi egyszeri bevétel, hanem havi bevétel keletkezik.

De ehhez én, mint vezető, nem lehetek szkeptikus, ha tényleg akarom, akkor meg is szerzem hozzáállásom kell legyen.

Persze, azt is csinálhatom, amit eddig, vagy mint a munkavállalók az állás kereső kiskönyvvel: minden hónapban keressünk meg két céget, vállalkozót, hogy pecsételjenek a kiskönyvbe, hogy nincs felvétel. Miért, van felvétel?

Van a cégeknek pénze támogatásra, mikor ők is azt nézik, hol tudják csökkenteni kiadásaikat?

Van azonban egy olyan dolog, amit válság ide, recesszió oda, nem lehet csökkenteni.

Legyen szó háztartásról, bizonyos cégekről, bizonyos szervezetekről.

Vagy mégis?

Segíthetek

Nevem
Mail címem
Vezetek Háztartást
Alapítványt
Egyéb szervezetet